התאמה לחברות סטארט אפ


במידה ויש בבעלותכם חברת סטארט אפ, אתם בוודאי תוהים: מתי הזמן הטוב ביותר להתחיל את השימוש בתוכנת CRM? התשובה פשוטה: מאתמול. התשובה השנייה הנכונה היא: עכשיו!

אך לפני שאתם רצים ורוכשים את התוכנה הראשונה שבה אתם נתקלים (או מורידים אותה בחינם מהאינטרנט), חכו רגע. בחירה פזיזה ונמהרת של CRM אינה מומלצת כלל, במיוחד לא לחברות סטארט אפ. כאשר תרכשו מערכת CRM שאינה מותאמת לצרכים שלכם, תגלו במהרה כי יש לכם כלי לא יעיל, שלא הופך את החיים לקלים יותר אלא להפך, מקשה עליהם. מאחר והחברה פועלת על "זמן שאול", אין לה עדיין הכנסות מלקוחות והיא תלויה בחסדי המשקיעים, לא מומלץ לבזבז זמן על שימוש בתוכנה מפוקפקת.

לכן, חשוב לבחור תוכנה טובה ומוצלחת. שימוש בתוכנה מתאימה יסייע לביצוע קל ונוח של המשימות השוטפות ואתם תגלו שיתפנה לכם זמן לדברים החשובים באמת: פיתוח, יצירתיות.

כדאי לחפש ספק CRM המתמחה בפתרונות לחברת סטארט אפ, במיוחד בנושא של מכירות, שיווק וניהול פרוייקטים. רוב המערכות מיועדות בעיקר למטרות שיפור מכירות – לסייע לאנשי המכירות לסגור עסקאות ולסייע למנהלים להבטיח כי אנשי המכירות אכן יעילים. הצרכים שלכם, לעומת זאת, יותר מגוונים.

בתור חברת סטארט אפ, אתם נתונים תחת לחץ רב. אתם עובדים במקביל על כמה פרוייקטים, משווקים, מוכרים, שוכרים עובדים חדשים, מגייסים משקיעים נוספים ומטפלים בצוות העובדים שלכם. רוב המטלות האלו מצריכות קשרים עם אנשים. לכן תוכנת ניהול חשובה במיוחד. מערכת זו אמורה לסייע לכם לתקשר עם מגוון רחב של אנשים – לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים, ספקים וצוות העובדים. חלק חשוב מהמערכת הוא תיעוד הנושא של משקיעים פוטנציאליים. מכיוון שחברת סטארט אפ תמיד מחזרת אחר משקיעים חדשים, היא צריכה לתקשר עימם.

(קרא עוד על: ניהול קשרי לקוחות - https://goo.gl/Ex2JBI)

בנוסף, מתבקש שבפרטי ההתקשרות של כל אדם המתועד במערכת, צריכה להיות אפשרות לסווג אותו כמשקיע/משקיע פוטנציאלי/עובד פוטנציאלי וכו'. כמובן, קחו בחשבון שצריכה להיות אפשרות לסודיות במערכת, מאחר ואינכם רוצים שעובדים חדשים יכנסו ויראו מידע רגיש (כמו למשל, תיעוד שמתאר איך התרשמתם מהם בראיון עבודה ואת העובדה שבחרתם בהם רק בגלל ששאר המועמדים המרשימים "הבריזו"…).

חשוב לבחור בתוכנה מתאימה לחברה שלכם ולצרכיה, מפני שהחלפתה כרוכה בכאבי ראש רבים, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת צוות העובדים, שכבר מותש מלמידה של תוכנות חדשות. בחרו תוכנת CRM פשוטה ובסיסית יחסית, קלה לתפעול, שניתן לשדרגה בעתיד, במידה והחברה תגדל, תשגשג ותצליח.

(קרא עוד על: בחירת תוכנת CRM - http://goo.gl/o7zbf2)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה