טרנדים חמים ומתחממים



מערכת CRM הופכת ליותר ויותר פופולארית באקלים העסקי ההפכפך הקשה של היום. עבור כל מי שעוקב אחרי פריחתה של התוכנה, הנה כמה טרנדים הצפויים לנו בזמן הקרוב:

CRM בענן תמשיך לצבור תאוצה - עסקים יפסיקו להשקיע בתשתיות לתוכנה ויתחילו להשתמש ב-CRM בענן, בשל העלויות הנמוכות יותר, חסכון הזמן והנוחיות הרבה. התוכנה לא תותקן על מחשבי החברה כבעבר. המערכת תתפשט החוצה - לעולם הרשתות החברתיות. CRM בענן היא אידיאלית לרשתות חברתיות. היא תאפשר לאנשי המכירות להשתמש בידע שתועד מהרשת החברתית באופן מעשי ואינטליגנטי. המגמה תתפשט ויותר ויותר עסקים יבינו, כי הידע החשוב ביותר אודות הלקוחות נמצא מחוץ לקירות המשרד.

הממשק של תוכנות CRM יהפוך ליותר נוח ויותר אטרקטיבי - הנוחיות של הממשק היא הדבר החשוב ביותר בתוך כל ארגון. גם תוכנת CRM נכללת בהגדרה זו. אף משתמש לא רוצה לעבוד עם תוכנה המציעה ממשק אפרורי ומיושן. המשתמשים היום בררניים למדי, במיוחד לאור העובדה שהם צריכים לשבת ולבהות בממשק הזה, הניבט אליהם ממסכי המחשב, במשך שעות רבות במשרד.

לא משנה אם מדובר במסך של מחשב, לפטופ או בצג של סמארט פון, הממשק צריך להראות נאה ולהיות נוח. מערכת קישרי לקוחות צריכה להיות מותאמת לכל המסכים - גדולים (מחשבים) וקטנים (מכשירים סלולאריים), תוך הצגת ממשק ידידותי, קל ללמידה ונוח לשימוש.

CRM איכותי יותר - מאחר שיש לעסקים יותר דרכים לתקשר עם הלקוחות, הם יוכלו ללמוד אודותיהם יותר. כך, הם יוכלו להציע להם שירות טוב יותר ואף מוצרים בהתאמה אישית.

מערכת קישרי לקוחות מהדור החדש תהיה ניתנת להתאמה אישית - יש אנשים שקולטים במהירות ומשתעממים מפונקציות מעטות מידי בממשק. אנשים אחרים מפחדים מהתוכנה החדשה  ומאויימים אף על ידי הפונקציות הבסיסיות שלה. לכן, אפשר יהיה להתאים אישית לכל עובד בחברה, את המערכות מהדור החדש. כל משתמש יוכל להתאים את התוכנה לצרכיו ובהתאם לנוחיותו. כך, ספקי התוכנה לא יצטרכו "לשבור את הראש" בשביל לשדרג את התוכנה, במקרים שבהם החברה תתעניין בהתקנת פונקציות נוספות.

CRM תמשיך לתקשר עם הרשתות החברתיות - נראה כי הרשתות החברתיות עדיין כאן. מי שקיווה שמדובר בשיגעון וכי הן ייעלמו, צפוי להתאכזב. הרשתות האלו הופכות לחלק יותר ויותר משמעותי בעולמם של הצרכנים והן משפיעות מאוד על ההחלטות שלהם. התוכנות המתקדמות של קישרי לקוחות ימשיכו לתקשר עם הרשתות החברתיות, כדי לאפשר לעסקים להבין טוב יותר את לקוחותיהן. הן יספקו להם ראיה רחבה יותר של צרכי הלקוחות.

תוכנות CRM הפופולאריות ביותר יהיו אלו שאפשר להשתמש בהן ביעילות במכשיר הנייד
- בשנת 2012, התוכנות ימדדו לפי מידת הצלחתן במכשיר הסלולארי. כל הספקים שמציעים תוכנה מותאמת ונוחה, ייהנו מיתרון על פני הספקים שמציעים תוכנות שאינן מותאמות לסלולארי. כל הספקים, שאינם מציעים תאימות סלולארית, יגלו מאוחר מידי, כי הם נמצאים בפיגור עצום לעומת החברות האחרות. יהיה להם מחסור בידע רב. היום, זה לא רק "נחמד", שיש לעובדי החברה גישה ל-CRM דרך המכשיר סלולארי. זה בבחינת חובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה